Liebster Blog... dziękuję i odpowiadam :)

Witam wszystkich podglądaczy i czytaczy w piątkowe popołudnie! Dzisiaj przepisu nie będzie. W ogóle w najblizszym czasie może z takowymi być problem tzn. pojawiać będą się rzadziej, a może nie? zobaczymy!
Nie, nie spokojnie nic takiego się nie stało. Tylko weny jakoś mniej i apetyty mamy na proste dania typu młode ziemniaki i kalafior z wody, taki obiad mam dzisiaj, albo na pieczone warzywka w środę zamiast ryby. Tak jakoś się układa.
Ostatnio mam też szczęście i udaje mi się wygrywać rożne konkursy ale o tym innym razem, jak już nagrody do mnie dotrą. Udało mi się wreszcie dołączyć do grona blogowych warsztatowiczów. W ramach kampanii na temat Regionalnej Wieprzowiny będę już w środę uczestniczyć w warsztatach. Ależ się cieszę!!!to będzie mój pierwszy raz...




Dzisiaj będzie o nagrodach tzn. o wyróżnieniach w ramach Liebster Blog Award.
Otrzymałam ostatnio dwie nominacje, wcześniej też jakieś były ale przepraszam, czasu mi zabrakło, a nie pamiętam kto mnie nominował więc teraz na pytania nie odpowiem.
Z góry zaznaczam, że nie będę nominowała kolejnych 11 blogów. Jeśli koś chce może przyłączyć się do zabawy spontanicznie i napisać w komentarzach pod tym postem 11 ciekawostek o sobie :)

Tymczasem moje odpowiedzi.

Autorka karmelowego bloga zapytała o:

Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
- jak napisałam w nagłówku bloga, inspirowal mnie film "Julie&Julia" i tak to się zaczęło

Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga?
- jestem wiewióra domową, aktualnie siedzę na wychowawczym urlopie, dbam o dom i dzieciaki gotując namiętnie, czytając książki i oglądając filmy. Filcowanie i lepienie z gliny odeszło na razie w niepamięć :(

Jakie jest Twoje ulubione danie?
- nie umiem wybrać! kocham makarony, kotlety mielone ale i warzywa wszelkie! oraz ciasta drożdzowe na słodko i wytrawnie :)

Co cię inspiruje?
- wszystko :) do gotowania książki, programy  i gazety oraz to co mam w lodówce


Czego nigdy w życiu nie zjesz?
- móżdżku :)

Czy pisząc bloga przeżywasz czasami blogowy kryzys?
- owszem, często mam wrażenie, że nikt nie czyta moich wypocin :) ale jakoś bez bloga nie potrafię żyć :)

Wolisz gotować/piec w czyimś towarzystwie czy samemu?
- w swojej kuchni sama! ale na innym gruncie w towarzystwie tez lubię :)

Znienawidzony smak dzieciństwa to…
- szpinak przypominający rzygo baranie jak mawiał mój tata :)

Twój ulubiony szef kuchni?
- Jamie Oliver to nasze rodzinne guru :) z Małżonem i Córcia namiętnie oglądamy programy z nim. Ale też i Nigella mnie kręci :)

Jakie masz inne zainteresowania poza gotowaniem?
- czytam, pochłaniam filmy, lubię też działać manualnie :)

Twój największy życiowy sukces to…
-posiadanie dzieci, mądrych, zdolnych :) cały czas chcę się rozwijać więc ten największy pewnie jeszcze przede mną :)


Upieczeni zapytali:

1. Kurczak czy indyk?
indyk!

2. Ulubione śniadanie.
DOMOWY CHLEB Z BIAŁYM SEREM I NUTELLĄ

3. Jajko na twardo czy na miękko?
tylko na twardo

4. Ulubiona zupa.
biały barszcz... o ale go dawno nie robiłam!

5. Jeśli pierogi to tylko z…
białym serem wg mojej babci, z jagodami wg teściowej, ze szpinakiem i fetą wg psiapsiółki

6. Smakołyk, bez którego nie wyobrażam sobie dnia…
czekolada

7. Kawa czy herbata?
herbata i kawa na równi

8. Lato kojarzy mi się z…
zapachem drewnianej chaty na Mazurach

9. Ulubione danie kuchni polskiej.
młoda kapustka z koperkiem

10. Tytuł ulubionej książki kucharskiej.
ostatnio "Mała paryska kuchnia" Rachel Khoo

11. Mój kulinarny autorytet to…
Jamie Oliver, Nigella i kilka innych osób

Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnień. To wrażenie, że nikt nie czyta Twoich wypocin jest z pewnością błędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.
    A bardzo jestem ciekawa Twoich nagród ! Opowiedz o nich szybko.
    Ale Ty jesteś zorganizowana dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty