Sałatka z kuk kusu perłowego z brokułem

Zamilkłam prawie na dwa tygodnie ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie!
Córcia zachorowała a poza tym nawarstwiły mi się różne sprawy.
Za to przygotowałam wspaniałą sałatkę. Jej głównym składnikiem jest kus kus perłowy, który tak naprawdę oprócz tego, że ślicznie wygląda, smakuje jak makaron :)
Przepis pochodzi z książki, która napisała Malwina Bareła "Lunchbox na każdy dzień. Przepisy inspirowane japońskim bento".


Sałatka z kuk kusu perłowego z brokułem

200 g kus kusu perłowego lub drobniutkiego makaronu
300 g brokuła podzielonego na różyczki
pół małej czerwonej cebulki, drobno posiekanej
10 suszonych pomidorów, pokrojone na kawałki
6 łyżek płatków migdałowych, uprażonych na złoto
6 łyżek pestek granatu
czubata łyżka posiekanej natki pietruszki
ser feta

sos:
5 łyżek oliwy
2 łyżki soku z cytryny
pół ząbka czosnku
pół łyżeczki suszonego oregano
sól i pieprz do smaku


Kus kus przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu. Odcedzamy go i przelewamy zimna wodą.
Brokuła gotujemy do miękkości, hartujemy  zimnej wodzie. Odsączamy.
Składniki sosu mieszamy w miseczce.
Do dużej miski wkładamy kus kus, brokuły, cebulę, pomidory, pestki granatu oraz natkę pietruszki i fetę. Całość polewamy sosem. Przed podaniem posypujemy płatkami migdałowymi.


Komentarze

  1. No dobra, wyrzucę brokuły i mogę zajadać! :D Wygląda przepięknie i pewnie tak też smakuje. Uściski, k

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty