Truskawkowy z pistacjami

Obudziło mnie pochmurne niebo. Zajrzałam do lodówki a tam truskawki sobie grzecznie czekały aż coś z nich zrobię. Koktajli na blogach jest mnóstwo więc i ja zaprezentuje moją mała wariację smaków, aromatów i kolorów.


20 wyszypułkowanych truskawek
200 g jogurtu naturalnego
2 łyżki cukru trzcinowego
łyżeczka cukru waniliowego
szczypta cynamonu
5 orzeszków pistacjowych

Truskawki z cukrem i jogurtem oraz cynamonem miksujemy blenderem. 
Orzeszki obieramy ze skorupki i tłuczemy w moździerzu na niezbyt małe kawałeczki. 
Napój przelewamy do kubeczków lub szklaneczek. Przed podaniem posypujemy orzeszkami.

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty