Sernik z czekoladą, na zimno, na kukurydzianym spodzie czyli Słodki Czwartek odc.149

Do przygotowania tego sernika zabierałam się długo. Przepis znalazłam w formie filmiku a tutaj wersja pisana. Oczywiście poniżej moja improwizacja bez orzechów laskowych.
Ciasto robi się mega szybko i jest bardzo pyszne! było w sam raz dla gości, na moje urodziny :)


Sernik z czekolada, na zimno, na kukurydzianym spodzie

spód:
5 szkl. płatków kukurydzianych
4 łyżki kakao
6 łyżek roztopionego masła

Do blendera wsypujemy płatki kukurydziane i rozdrabniamy je a następnie przesypujemy do miski i dodajemy kakao.
Mieszamy i wlewamy roztopione masło. Przekładamy masę do formy, która umieszczamy w zamrażarce na 30 minut.

masa serowa:
3/4 szkl. migdałów pół na pól z orzechami włoskimi
1 op. serka kanapkowego
1 szkl. śmietany kremówki
6 łyżek cukru brązowego

Do blendera wsypujemy orzechy.
Miksujemy i przesypujemy do miski. Dodajemy serek kanapkowy, śmietanę kremówkę oraz cukier. Wszystko miksujemy.
Masę wykładamy na wcześniej przygotowany spód.

polewa:
tabliczka gorzkiej czekolady
2 łyżki śmietanki kremówki
łyżeczka masła
opakowanie kulek Ferrero Rosche i cukrowe perełki

Do miseczki wkładamy gorzką czekoladę, dodajemy śmietankę i dorzucamy masło. Wszystko rozpuszczamy w kapieli wodnej.

Na serowa masę wykładamy roztopioną czekoladę i układamy kulki Ferrero. Posypujemy cukrowymi perełkami.
Wkładamy do lodówki na kilka godzin.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty