Ziemniaczano-serowe Placuszki z Jagodami

W ferworze chorób dwóch nie miałam planów na dzisiejszy obiad. Przed zakupami na jakie Małżon się udaje po pracy postanowiłam zrobić porządek w lodówce a tym samym wykorzystać resztki rożnych produktów. Powstały pyszne recyklingowe placuszki. Mi smakowały bardzo ale i były dla mnie więc się nie dziwię :)


Ziemniaczano-serowe Placuszki z Jagodami

150 g ugotowanych ziemniaków
150 g mąki pszennej
110 g białego sera
3 łyżki jogurtu greckiego
jajko
1 łyżka cukru pudru
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
garść jagód (mogą być mrożone)
olej do smażenia

Wkładamy do miski ziemniaki i ser, dokładnie je rozdrabniamy widelcem. Dodajemy pozostałe składniki i zagniatamy, na końcu dorzucamy jagody i delikatnie wgniatamy w ciasto. Formujemy placuszki.
Smażymy je na rumiano na rozgrzanym oleju.

Komentarze

  1. Super pomysł muszę takie coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórko jak fajnie, że chciało Ci się tylko dla siebie... Świetny recykling, naprawdę. Mój wygląda tak, że robię omlety na bazie resztek lodówkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie i oryginalnie. Ciekawy dodatek ziemniaka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty