Waniliowe babeczki z porzeczkami i jeżynami czyli Słodki Czwartek odc.130

Od zawsze lubiłam babeczki wszelkiej maści. Dawno ich nie piekłam ale ostatnio kiedy zobaczyłam przepis na blogu White Plate nie mogłam się oprzeć,
Dość zwarte, wilgotne, najlepsze z dużą ilością owoców.



Waniliowe babeczki z porzeczkami i jeżynami

suche składniki:
320 g mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki soli

mokre składniki:
2 duże jajka
120 g stopionego i ostudzonego masła
130 g drobnego cukru (używam trzcinowego)
120 ml mleka
ziarenka z jednej laski wanilii

czarne porzeczki i jeżyny (mogą być mrożone)

Piekarnik nagrzewamy do 190 st.C.
Formę do muffinków wykładamy papierowymi papilotkami.
Mieszamy suche składniki.
W misce ucieramy jajka z cukrem i łączymy z mokrymi składnikami.
Dodajemy suche składniki i mieszamy do połączenia składników.
Do masy dodajemy porzeczki, mieszamy i nakładamy ciasto do 12 dołków w foremce.
Na wierzch wciskamy jeżyny.
Wstawiamy do piekarnika i pieczemy ok. 20 minut.

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty