Z gruntu dobre. Wegańska linia produktów od Sokołów

Lubicie testować rożne produkty? Smakować nowych smaków?

W styczniu tego roku miałam przyjemność być testerem i osobą, która wypowiada się w kwestii wprowadzenia na rynek nowej linii produktów.
Może będziecie zdziwieni ale firma Sokołów będzie produkować nie tylko mięsne smakołyki!



opakowania przyciągające uwagę :)

"Z gruntu dobre" to nowa linia produktów całkowicie WEGAŃSKICH! o bardzo dobrym składzie, która niebawem pojawi się na sklepowych pólkach. O samej idei powstania tej linii możecie przeczytać na stronie Akademii Samku Sokołów.
Ja powiem tylko tyle, że na styczniowych warsztatach i degustacjach miałam okazje spróbować bardzo rożnych potraw. Rozmaitych smarowideł i dań w słoikach. Szczerze wypowiadałam się na ich temat i liczę na to, że moje uwagi jak i uwagi innych uczestników spotkania zostały wzięte pod uwagę a to co trafi na rynek będzie tak dobre jak tylko mogę to sobie wyobrazić czy tak dobre jak jadłam na początku roku.
Organizatorom dziekuję za możliwość swoistego współtworzenia produktów linii "Z gruntu dobre", było to dla mnie ciekawe doświadczenia.
Zapraszam Was do obejrzenia kilka zdjęć i filmiki z styczniowego spotkania w Akademii Samku Sokołów. Filmik i zdjęcia udostępniam dzięki uprzejmości Organizatora.



chwila dla nas czyli kilka ćwiczeń ku zdrowotności pod okiem Moniki Mrozowskiej :)

głosowanie na nazwę nowej linii

wspólne gotowanie

nic dodać, nic ująć

drugie danie

deserek

Komentarze

  1. Brzmi super :) a już są te produkty w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co czytałam będą dostępne w sklepach od września :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty