Barszczyk czerwony i nalesniki z miesem czyli Zupowy Wtorek odc.43

Mam opóźnienia, planuję ale nie nadążam. Moje blogowe cykle trochę chwieją się w posadach, trudno...
Wczoraj zaczęłam, dziś skończyłam przygotowywanie obiadu będącego smakiem mojego dzieciństwa. Uwielbiałam czerwony barszcz z naleśnikami z mięsnym nadzieniem, czasem robiła go mama, czasem babcia. Dzisiaj przepisu jednak tu nie znajdziecie bo wszystko było na oko i na szybko.
Do bulionu wołowego wrzuciłam buraki, zakwasiłam, dopieprzyłam i wypiłam, zagryzając naleśnikiem. Zwykłym pszennym, z nadzieniem ze zmielonego mięsa i marchewek z rosołu, i z podsmażoną cebulką. Lubicie takie jedzenie? ja do niego wracam, do niektórych potraw może musiałam dorosnąć? ostatnio przypomniałam sobie, że moja mama uwielbiała mięso z rosołu, z tłuczonymi ziemniakami i sosem musztardowym i ogórkowym, oba dość kwaśne były i takie białawe ale z czego, nie dowiem się już niestety :(
A od września czeka nas rewolucja... nie dość, że pierwsza klasa podstawówki to dzisiaj gmina podjęła decyzję o nieprzenoszeniu gimnazjum a co za tym idzie klasy 0-3 będą w systemie 2 zmianowym do 18ej a 4-6 do 20ej... koszmar mi się jakiś jawi...






Komentarze

  1. U nas też dziś barszcz był, ale na wiejskiej, prawdziwej, nieantybiotykowej kurze:)Młody uwielbia:)) ja zresztą tez, a juz takie nalesniki z mięsem - pycha!:)U mnie z wpisami jakoś cieniutko, bo troche nas wirus wymęczył (oczywiscie Monsz nic - tylko ja i Futrzątko:/ jak zwykle), potem inne sprawy... . Koszmar, że takie małe dzieci do 18:/ a juz do 20 to już w ogóle jakas kpina, przecież o takiej godzinie to sie nie myśli wcale, nie mówiąc o samodzielnym powrocie do domu, już lepiej jakby od 6 się lekcje zaczynały....

    OdpowiedzUsuń
  2. a krokusiki piękne, u mnie stokrotki w kuchni, fiołek a w mini szklarenkach kiełkują pomidory koktajlowe:) i kwiaty balkonowe i mix sałatowy:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ma Twój barszcz :)
    Barszcz jest jedną z moich ulubionych zup.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty