Filizankowa rozdawajka u Wiewiorki

Z racji zbliżającej się kalendarzowej wiosny mam dla Was rozdawajkę!
Będzie toczyła się dwutorowo, tu i na profilu fb, i możecie zwiększać swoje szanse biorąc w niej udział w obu miejscach.
Do wygrania jest malutka, czechosłowacka, filiżanka ze spodeczkiem i łyżeczka. 
Ma optymistyczny kwiatowy motyw i złote obrzeże. 
Jeśli Wam się podoba zapraszam do zabawy!

Reguły są proste:

1. w komentarzu do tego posta zgłaszasz chęć wzięcia udziału w zabawie i wpisujesz jedno słowo kojarzące Ci się z wiosną

2. na blogu w pasku bocznym umieszczasz banerek znajdujący się poniżej by zabawa poszła dalej, anonimowi uczestnicy proszeni sa o podpisanie sie i podanie maila

3. czekasz cierpliwie do 21 marca, tego dnia ok południa ogłoszę kto wygrał filiżankę z dodatkami!
4. adres do wysyłki nagrody musi być na terenie PL.





Komentarze

  1. no to ja pierwsza staje w szanki do filizanki , bo kocham filizanki a ta skradła me serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna radosna , słońce , pierwiosnki pastele trele :)

      Usuń
  2. Witam
    Moje pierwsze skojarzenie z wiosną tą żonkil... mój "ciepły kwiatuszek"

    Ewelina Stefańska
    eve-1986@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, moje pierwsze skojarzenie to spacerki z mężem :)
    Ewelina Pędzikowska
    linka2107.88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;-)
    Wiosna kojarzy mi się z owocami ;-)
    Justyna Dragan
    akrobatka@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do rozdawajki
    Słowo to: przebudzenie 🌅

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepło!
    Zgłaszam się. Nie wiem jak sie zgłosić na fb, u siebie wrzuciłam link do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty