Granola z patelni czyli KUKBUK chrupie a my z nim :) Niedzielne Śniadanie odc.72

Zabrakło mi na śniadanie granoli. Ostatnio jadłam ja codziennie a tu taki psikus... przez te zdrowotne zawirowania zapomniałam upiec kolejną porcję. 
Kupiłam listopadowo-grudniowy numer KUKBUKA, przestudiowałam i taaa dam! znalazłam przepis na granole z patelni. Nie miałam wszystkich składników więc jest to wersja wg Wiewiórki. Na przyszłość wiem, że użyję mniej miodu i olej kokosowy zamiast masła.



Granola z patelni 

50 g masła
3 łyżki miodu (u mnie 2)
100 g płatków owsianych
3 czubate łyżki wiórków koksowych
40 g posiekanych lub utłuczonych w moździerzu orzechów (u mnie mieszanka różnych)
2 łyżki siemienia lnianego

masło z miodem rozpuszczamy na patelni. Wrzucamy płatki, wiórki i orzechy. Mieszamy i smażymy na niewielkim ogniu aż się ze złocą. Dodajemy siemię lniane. Mieszamy i wykładamy granolę na papier do pieczenia. Kiedy ostygnie jemy z mlekiem lub jogurtem. Możemy schować ja na potem do słoika.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty