Piersi z kurczaka w sosie śliwkowym i plany nagrodowo-wysyłkowe...

Kilka dni temu znalazłam na dwóch blogach przepisy na mięsko z sosem śliwkowym a każdy inny. Wczoraj postanowiłam wykorzystać jeden z nich. Sosik jest dość specyficzny, nie powiem żeby mnie powalił od razu, dopiero z ryżem i kurczakiem jako całość okazał się całkiem niezły (niestety zdjęcie pozostawia wiele do życzenia...;(


KURCZAK W SOSIE ŚLIWKOWYM

1 spora pierś z kurczaka (500 g)
1/2 łyżeczki przyprawy 5 smaków
sól

na sos:
4 dymki lub mała cebulka
1/2 szklanki bulionu drobiowego
1/2 szklanki powideł śliwkowych
2 łyżki octu balsamicznego lub winnego

Mięso pokroić na kotlety. Posypać solą i przyprawą 5 smaków.
Na patelni rozgrzać oliwę. Usmażyć kurczaka na złoty kolor. Zdjąć z patelnie i teraz na pozostały tłuszcz wrzucić pokrojoną dymkę. Smażyć aż się zeszkli. Dodać bulion, powidła i ocet.
Całość zagotować i dobrze wymieszać.
Polać mięso sosem. Podawać z ryżem lub makaronem do dań chińskich.


A jutro czeka mnie wyprawa do Stolicy. Mam plan załatwić kilka spraw w banku oraz zamówić bilety na WFF2011. Filmy już wybrałam, jak zwykle ostatnimi laty, będą dwa lub trzy jednego dnia. Na pierwszy z nich mam nadzieję wybierze się ze mną pewna twórcza i sympatyczna kobitka...

Chcę też zajrzeć na Pocztę Główną by wysłać paczuszki z nagrodami. Przygotowałam je dzisiaj i wszystkie zawierają kolczyki. Mam nadzieję, że z tej poczty trafią do adresatek bez problemu.
To co przygotowałam nie pozostanie tajemnicą. Kolczyki możecie obejrzeć na moim drugim blogu.

Komentarze

  1. To musi być jakaś zajfajna babka skoro idzie z Tobą na film;)
    Z Poczty Głównej korzystałam w piątek i mam już wieści, że adresatka przesyłkę dziś otrzymała. Powinno być zatem ok.
    Powodzenia w wypadzie do Wawy (a co z Blondaską? Jedzie z Tobą?).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No babka jest super :P
    Blondasek jedzie dzisiaj do babci na noc i na jutrzejszy dzień więc troszkę odpoczniemy od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sos śliwkowy brzmi bardzo przednio! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty