Wygrana i Muffiny Czekoladowo Bananowe z wiśnią czyli poWekendowe Lakocie odc.27


W ten weekend owszem gotowałam ale powtórkowo. Była wieprzowina smażona ze świeżym ogórkiem. Pyszne, lekkie i szybkie danie dla całej rodzinki, które robiłam dawno temu i chyba tu jeszcze nie gościło ale pojawi się niebawem.
Były też muffinki wg Nigelli, czekoladowo bananowe z wisienką ode mnie :) pisałam już o nich kiedyś. Upiekłam je w sobotę w sam raz by poczęstować Wujaszka, który nas odwiedził w celach m.in. czapowych. Sama nie dość, że skończyłam te czapkę popełniłam tez szaliko komin na obręczy. Wszystko do obejrzenia w reaktywowanych Wytworach :)


W październikowym numerze KUCHNI zamieszczono info o konkursie "Ciasto na luzie". Postanowiłam wziąć w nim udział. Przygotowanie pysznego ciacha w 60 minut to żaden problem! wysłałam 2 przepisy i wiecie co??? jakiś czas temu otrzymałam list gratulacyjny choć wyników nadal oficjalnie nigdzie nie ma. A w piątek pan listonosz przyniósł mi nagrodę... Voucher na warsztaty kulinarne w Akademii Whirlpoola... których nie ma aż do lutego... Dziwne to wszystko ale mimo to CIESZĘ SIĘ STRASZLIWIE!!!


Dzisiaj mnie tutaj chwilowo nie ma i nie będzie. O 10ej jest pogrzeb mojej babci a potem może odwiedzę drugą babcię??? zobaczę jak to się ułoży... a może wybiorę się na zakupy obręczowe?

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty