Kinomaniaczka, i ta którą nagrodzono...

... to ja!!! już niebawem ruszam na swój mały maratonik filmowy!!! w ramach Warszawskiego Festiwalu Filmowego obejrzę w dniu dzisiejszym 3 filmy. Pierwszy o 11ej i w doborowym towarzystwie. Kolejne o 14ej i 16.30 a wszystkie w Kinotece. Mam zamiar delektować się bezprzyległościowym dniem i w przerwach pobuszować po sklepach, także po dziale książek EMPiKu.

A a propos książek to stała się rzecz niesłychana... wczoraj ogłoszono wyniki jednego z konkursów na Kuchni.Tv. Wygrałam książkę :) "Apetyt na Maroko. Tadżin". Razem z Córcią będziemy mieć nie lada frajdę. Nie dość, że o gotowaniu, to jeszcze o moim wymarzonym Maroku :) plakat konkursu zaczerpnęłam ze strony Kuchni.Tv.


Tym optymistycznym akcentem kończę i pędzę szykować się do dnia pełnego wrażeń, i to tych mam nadzieje pozytywnych.

Komentarze

  1. Serdeczne gratulacje Wiewióreczko :) Zazdroszczę takiego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki!!! :) i daj znać jak filmidła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) cenny nabytek powiększenia biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na recenzje filmów. Fajna ta książka, gratuluję. Właśnie myślę o zrobieniu wieczorku marokańskiego dla znajomych, byłaby jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty