Truskawkowy z pistacjami

Obudziło mnie pochmurne niebo. Zajrzałam do lodówki a tam truskawki sobie grzecznie czekały aż coś z nich zrobię. Koktajli na blogach jest mnóstwo więc i ja zaprezentuje moją mała wariację smaków, aromatów i kolorów.


20 wyszypułkowanych truskawek
200 g jogurtu naturalnego
2 łyżki cukru trzcinowego
łyżeczka cukru waniliowego
szczypta cynamonu
5 orzeszków pistacjowych

Truskawki z cukrem i jogurtem oraz cynamonem miksujemy blenderem. 
Orzeszki obieramy ze skorupki i tłuczemy w moździerzu na niezbyt małe kawałeczki. 
Napój przelewamy do kubeczków lub szklaneczek. Przed podaniem posypujemy orzeszkami.

Komentarze

  1. podoba mi się ta wariacja! bardzo. ze szczyptą zieleni..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty