Zielona sałatka

Uwielbiam zielone warzywa. Sprawiają, że czuję wiosnę w środku zimy! 
Poza tym brokuły mają mnóstwo antyoksydantów, więc są bardzo zdrowe. 
Ponadto dzięki tej sałatce zajęłam 3cie miejsce w Konkursie Wielkanocnym na WŻ.



120 g brokułów
100 g ogórków konserwowych
2 jajka na twardo
100 g groszku ugotowanego al dente lub konserwowego
szczypiorek od dwóch dymek
sól, pieprz do smaku

1 łyżeczka majonezu

Brokuła myjemy i dzielimy na małe różyczki, ogórki oraz jajka kroimy w kosteczkę, szczypiorek niezbyt drobno siekamy, groszek odcedzamy. Wszystko wrzucamy do miski, dodajemy przyprawy mieszamy. Opcjonalnie można dodać łyżeczkę majonezu.
Sałatka musi się przegryźć ok. 2 godzin w lodówce.

Komentarze

  1. Brokuł+groszek to niesamowite połączenie;) Z resztą sałatki to nieodłączny składnik każdego posiłku. A ta mi się baardzooo podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe słowa :) sałatka zdecydowanie zapada w pamięci :) ja ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty